Hned na začátku vlkodlaci zachraňují lidi z hořícího domu. Divné, říkám si, odkdy je posláním vlkodlaků pomáhat lidem?! Úvod do děje mi připomíná Lvího krále, říkám si. A taky že jo! No nic. Počkám, co bude dál, stále to vypadá slibně. Pak ovšem následuje jedna rána za druhou. Na řadu přichází stroj, který na dálku jako magnet umí nasávat snad všechny psy ze zeměkoule a dělat z nich paruky! Cože?!? Schizofrenní zmrzlinář disponující hypertechnologiemi, které dokáží rozpoznat vlkodlaky, a taky je likvidovat! Kromě pojízdného zmrzlinového vozu vlastní i obskurní muzeum vlkodlaků. Na scéně se objeví pidipejsánek, co velí tlupě psů v útulku, atd. Od poloviny se děj řítí přímo do stoky, přičemž měl svůj potenciál (mladý vlkodlak je přinucen žít ve zvířecí podobě a pomáhá mu psí kamarádka).
Hodní čerti, vlkodlaci co ochraňují lidi, mimina se schopnostmi tajných agentů, babičky ovládající desítky bojových umění, roztomilí pejsánci velící gangu rotvajlerů, v poslední době začínám tohoto převracení mít plné zuby.
Jak jste asi pochopili, 100% neoznačuje mé hodnocení tohoto australského animovaného snímku. (KINO)